Im Segment
Adresse  
  Startseite
  Dart
  Poker
  Termine
  Gästebuch
  Forum
Forum


Forum - Trees

Du befindest dich hier:
Forum => Wünsche,Kritik,Anregungen => Trees

<-Zurück

 1 

Weiter->


Jack (Gast)
08.08.2024 12:20 (UTC)[zitieren]
It seems like a long shot, but can StateTrees be used outside of the game thread? I have an enormous number of AI enemies, most of whom are already not actors but primitive meshes, and I’d like to manage at least their core behavior in a threaded manner. Can I use StateTree for this? Or BehaviorTrees? If not, what particulars of their construction re: data read/write are going to be most prohibitive? If so, is there a guide, library, or plugin I could use?Covered CA I’m quite comfortable with C++, or as comfortable as a sane person can be.

Antworten:

Dein Nickname:

 Schriftfarbe:

 Schriftgröße:
Tags schließen



Themen gesamt: 526
Posts gesamt: 3189
Benutzer gesamt: 1
 
Heute waren schon 10 Besucher (15 Hits) hier!
Willkomen auf der Homepage von der Gaststätte " Im Segment"  
  Ihr findet uns fast mitten in der Innenstadt von Fulda!
Gaststätte " Im Segment" Duume 2 36043 Fulda
 
Diese Webseite wurde kostenlos mit Homepage-Baukasten.de erstellt. Willst du auch eine eigene Webseite?
Gratis anmelden